Reisblogs uit Qatar

Laatste reisverhalen uit Qatar

Dag 1: Rijssen naar Qatar

Qatar Qatar

Hallo! Vanmorgen werden we door Laura en Suvi naar het station gebracht voor de trein van 9.33 uur. Eindelijk op reis! Op Schiphol is het wachten, inchecken, wachten, boarden.. Om 16.15 uur vertrekken we...

Qatar

We zijn aangekomen in Qatar dus zijn we iets over de helft van onze heenreis. Onze chagrijnige Pakistaanse chauffeur stond ons keurig met een lang gezicht op te wachten en nu zijn we in het Saraya Corniche...

Weekend en woestijn

Qatar Qatar

De dagen met Tims verloofde. Donderdag 30 nov, vrijdag 1 dec en zaterdag 2 dec. Oh eigenlijk beginnen met woensdag 29 november Wij zijn begonnen met te lopen naar het strand, 2,5! Km enkele reis. Het...

Overleven in Qatar, heimwee naar Sri Lanka

Dit is dan mijn laatste blog tijdens mijn reis, en dit keer letterlijk tijdens mijn reis. Ik ben nu namelijk in Qatar, aan het wachten op mijn volgende vlucht. Het is 3.15am, maar voor mijn gevoel dus bijna...

terug reis

Qatar Qatar

Om 7.00 uur kon ik niet meer slapen. Dus maar op gestaan en zachtjes eerst gaan eten en toen mijn spullen uitzoeken om mijn kamergenoot niet te storen. Even heb ik nog staan twijfelen of ik met een groepje...

Goed begin is het halve werk

Wauw. Vandaag is onze reis dan echt begonnen. Om 18:00 zijn Sharon en ik in het vliegtuig gestapt. Zo stoer dat we het hele voorbereidings traject geweest zijn, zo tam stonden we nu op het...

Eindelijk gesetteld

Qatar Qatar

Mijn vlucht richting Kaapstad ging heerlijk snel. Ik heb het grootste gedeelte liggen slapen, er zat niemand naast me dus dat was ideaal. Wel de 2 maaltijden gemist dus doen we geland waren had ik...

22 uur in Qatar, oliestaat in de Perzische Golf.

Dag 24: zaterdag 11 oktober Na het ontbijt van ons hotel nemen we de taxi naar de luchthaven van Teheran: Imam Khomeini Airport. Iran is voorbij en het was er erg mooi en leuk! Op maar 2 uurtjes vliegen...