Reisblogs uit Zweden

Laatste reisverhalen uit Zweden

De thuisreis

Zweden Zweden

Dirk moest 's avonds nog naar een feestje en wilde daarom uiterlijk om 16:00 uur thuis zijn. Dus onze broodjes (incl. ontbijt) al de laatste avond klaargemaakt, vroeg naar bed gegaan en de wekkers dus gezet...

Stockholm dag 2

Wakker met een mooi uitzicht op de stad is altijd leuk. We hebben een ontbijtbuffet in het hotel. Echt een enorm buffet met diverse broodjes, zoetigheid, warme hapjes en zalm. Je weet niet waar je moet...

Nu aan de zuidkust van Zweden

Zweden Zweden

20, 21 en 22 juli 2019 Een paar dagen niets van ons laten horen. We zijn lekker van midden Zweden naar het zuiden gereden. We zitten nu aan de kust bij Ystad. Dat is waar de Zweedse detectiveserie van...

Dag 7 Nesbyen Gothenburg

Afgelopen nacht weer een bijzonder overnachtingsadres in “The middle of nowhere”, een feestfabriek met 300 bedden en een danszaal. Maar ook een fenomenaal uitzicht vanuit de ontbijtruimte. ...

Orsa en Stockholm 🇸🇪

Zweden Zweden

Paar dagen Orsa en vervolgens Stockholm Eerst zien, dan geloven was onze gedachte toen John zei dat het mooi weer zou worden. Uiteraard vertrokken we uit Bergen met bergen regen en koud! Ondanks dat...

Camper walhalla land

Zondagochtend schijnt de zon uitbundig en besluiten we te ontbijten bovenop de duin top naast onze camperplek. Koffie en broodjes mee en van het uitzicht genieten.  We besluiten een dag bij zee te...

Stockholm

Zweden Zweden

We zijn in Stockholm en liggen min of meer uitgeteld op het bed van ons eerste hotel van deze reis. Gisteren zijn we, volgens plan, om 07.30 uur vertrokken richting Kiel. Daar zijn we na een paar korte...

Zweden - 26-28 maart

Dinsdagochtend om 4:23 was het zover: Alena en ik vertrokken naar Göteborg, Zweden. Het leek ons een geweldig plan om maandag op dinsdag wakker te blijven aangezien we zo vroeg met de trein zouden gaan. Een...