Reisblogs uit Verenigd Koninkrijk

Laatste reisverhalen uit Verenigd Koninkrijk

Dag 4 en 5

Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk

Beetje drukke dagen achter de rug, vandaar een dubbele editie vanochtend. Dag 4 en Dag 5. Dag 4 Van de camping weg naar Dunnator Castle, een mooie vlotte route langs de kust. Dunnator Castle is een van...

Bijna klaar voor vertrek

Koffers zijn ingepakt nu wachten op taxi. - inchecken en paspoort controle door. Nu even een broodje eten voor dat we de wandeling gaan maken naar de gate. - nu in Londen en gaan zo onboard op de airbus...

Dag 15

Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk

Vanochtend hadden we weer hetzelfde ontbijtje in de ontbijtzaal als gister dus was weer mwha. Ik was ook weer op tijd wakker door het licht , 06:50. Na het ontbijt zijn we de koffers in de auto gaan zetten...

Week 28

Zondagochtend werd ik natuurlijk om kwart over 7 weer wakker geschreeuwd door de meiden. Dat is iets wat ik echt niet ga missen als ik zo terug ben in Nederland. Ik vind het echt idioot hoeveel deze...

Bath

Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk

Over precies twee weken ben ik nu druk met het inpakken van de laatste spullen. Dan sta ik op het punt om voor de laatste keer de deur uit te gaan en naar het station te lopen, dan met twee koffers. Maar zo...

Over berg en dal

Wat is het toch heerlijk als je vroeg op pad bent. Het is om te beginnen lekker rustig op de weg en je kunt volop van de heuvelachtige omgeving genieten, waar de konijnen aan het ontbijt zitten in de...

Week 48: Nog maar 5 weken!

Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk

Hoi hoi! Hier eens een keer een korte update. De afgelopen weken is het allemaal z’n gangetje wel gegaan en zijn er niet heel veel bijzondere dingen gebeurd. Maar ik weet wel wanneer ik naar huis ga....