Reisblogs uit Slovenië

Laatste reisverhalen uit Slovenië

Terme Catez

Slovenië Slovenië

Hoi allemaal! Maandag 9 september was het de dag dat we zijn vertrokken uit Piran. Rond half 10 waren we allemaal klaar om te gaan. Hop de auto in en rijden maar.. Maar 5 minuten later zei Nanette volgens...

Groetjes vanuit het warme Hong Kong!

Hallo lieve allemaal, daar ben ik dan eindelijk met een update. Ik ben inmiddels goed en wel aan gekomen in Hong Kong en zo goed als gesetteld. Het gaat weer een lang verhaal worden dus ga er maar weer...

2e dag - indrukken

Slovenië Slovenië

Lieve medereiziger, Vandaag is een dag met veel indrukken. Bosnië is geen doorsnee Europees land. Het lijkt echt of je buiten Europa bent. In Nederland heeft elk klein dorp nog een klein kerkje. In Bosnië...

Bezoek kasteel Predjamski en de grotten. Aan Postojna

De laatste dag, maar wel met top attracties wordt ons beloofd. De bus staat alweer op tijd voor de camping. Alle 40 deelnemers zijn weer aan boord en daar gaan we. Het eerste doel is het kasteel...

Hiken in Triglav nationaal park

Slovenië Slovenië

Woensdag genieten we van Bled en zijn werkelijk schitterende uitzichten over het meer. Strak blauwe lucht en dus zon erbij, wat kan je je nog meer wensen? De volgende ochtend weer voor dag en dauw ons bed...

Goeiemorgen deze morgen

Dames en heren, koeken en peren     Wees gerust, het Engelse Weekend verhaal komt snel. Maar ik ben nog druk bezig met fotos en filmpjes verzamelen voor de aftermovie en ik doe het graag...

Italië en Slovenië

Slovenië Slovenië

Hoi allemaal! Het is weer tijd voor een update. Sorry allemaal, ik had al eerder een nieuwe blog willen schrijven, maar daar ben ik helaas niet aan toe gekomen. Dit keer heeft de reden niet te maken met...

Negende dag Villach en Egg an Faakersee

We zijn vanmorgen vroeg vertrokken en omdat de route helemaal vlak is vandaag hebben we gisteravond alvast een hotel geboekt bij Villach in de buurt. Het is wel 5 km van de route maar ligt aan een prachtig...