Reisblogs uit Italië

Laatste reisverhalen uit Italië

Wéér naar Griekenland!

Italië Italië

Ja, zo voelt het wel. Een jaar na onze, toch zeker wel, memorabele reis van vorig jaar, gaan we weer naar Griekenland, Hellas. Dit jaar geen woeste fietsplannen, wel nemen we de bikes weer mee. Anita...

Bezoek aan San Siro

De laatste vakantiedag en voor het eerst geen wekker. Beetje uitslapen, en daarna een ontbijtje eten. Weinig F1 mensen nog over, maar wel een paar van bet Renault team. Voor de laatste keer lekker cakejes...

Dag 32 Rome - Rome 3

Italië Italië

Gisterenavond voortreffelijk gegeten en daarna terug naar het hotel en weer lekker slapen.  Vanmorgen op tijd er weer uit want ik wilde om uiterlijk 09.30 uur op het St. Pietersplein zijn. Met de...

A never ending story

Why, you would say, "a never ending story"? Well.. It was about 30 minutes I was writing you all of my thoughts and then....... I delete everything. HOW FUN.   let's try to start again. It's such a long...

Over grote hoogtes

Italië Italië

Na het rustige weekend hebben we er weer zin in om verder te trekken. Vandaag eerst nog iets dieper de vallei in. Na 10 kilometer is het eind in zicht en komen we bij de CP van Breuil-Cervina. Er is een...

Merenroute

Afgelopen dagen hebben we een soort merenroute gedaan. Een mooie route door het noorden van Italië en gisteren een klein stukje Zwitserland. Elke dag een pittig klimmetje en aan het eind zwemmen in het...