Reisblogs uit Thailand

Laatste reisverhalen uit Thailand

Dag 56

Thailand Thailand

Dag 56 Vandaag moest ik al heel vroeg op. Om half 5 stond ik naast mijn bed en maakte ik me klaar voor vertrek. Om 5 uur had ik mijn transfer naar het vliegveld. Na het incheckproces en even wachten zat ik...

Thailand

Na een aantal hele leuke dagen in Pai, hebben we de bus terug gepakt naar Chiang Mai. Ik reis dan nog steeds samen met vijf andere Nederlanders, vandaar het meervoud :-). Donderdag gingen we richting het...

Koh samui en Bangkok

Thailand Thailand

Haaaaaaaaai!  Ik ben er nog hoor! Maar ik had er even helemaal geen zin in om te bloggen en er was weinig te melden..;)  Op koh samui heb ik op een bedje bij t zwembad of...

Cityhoppen

Maandag 16 februari. Het eind van deze vakantie is bijna in zicht. Ik heb een vroege vlucht  naar Yangon. Het wekkertje is om vijf uur afgegaan en om 6 uur stap ik in de taxi. Het is mistig, heel erg...

Wondervoet

Thailand Thailand

Tja, gisteravond ging ik dus door mijn enkel. Ja, dat is een vervelend staartje, want het is niet enkel de enkel, maar de hele linkerzijde van mijn rechtervoet. Blijkbaar ben ik in mijn stuitende...

Terug naar Bangkok

Om 8.15 stond de taxi klaar om ons naar de airport van Phuket te brengen. De vlucht brengt ons terug naar Bangkok, vanaf de Airport nemen we 1 halte met de blue line van de skytrain. Bij de exit van de...