Laatste reisverhalen uit Azië

Dag 7

Thailand Thailand

Dag 7, We zijn de dag begonnen door een beetje uit te slapen en daarna onze tassen in te pakken. We hadden besloten langer op het eiland te blijven maar dan wel al wat dichter bij de haven. Omdat de taxi's...

Dag 6

Dag 6, Vandaag begonnen we de ochtend in ons hostel wakker wordend met uitzicht op de palmbomen. We besloten het wat rustig aan te doen en er daarmee een stranddag van te maken. We zijn via de supermarkt...

Dag 5

Thailand Thailand

Hallo allemaal, Deze blog wordt geschreven vanaf het eiland Koh Tao. We zijn de reis begonnen vanuit Hua Hin. We hebben het eerste stuk met een touringbus gerezen en toevalig zat een ex-collega van...

Dag 4

Dag 4, Hallo allemaal. Vandaag begon onze dag weer vroeg. We zijn om 8 uur opgestaan en hebben onze spullen gepakt. We zijn toen met de trein naar Hua Hin gereist waar we veel mooie natuur en wilde dieren...

Dag 3

Thailand Thailand

Dag 3, Vandaag was het tijd om het eerste hotel te verlaten en zijn we om 9 uur opgestaan. We hebben eerst ontbeten op de kamer en hebben daarna geregeld dat onze kluis werd opengemaakt (zie einde dag 2)....

Dag 2

Hallo allemaal, Na wat wisselvallige nachten besloten we een beetje uit te slapen en stonden we rond een uur of 10 op. We zijn voor het eerst met de trein gereist, naar Bangkok.  Eenmaal in Bangkok...

Sanur-Beach, 16 & 17 januari 2020

Indonesië Indonesië

Donderdag 16 januari 2020 Vandaag doen we lekker niets, behalve een ritje naar Hardy's en weer terug en het huiswerk van Diyan & Atini. Daarna in het zwembad tot ongeveer 17.00. Douchen/badderen,...

Behind the scenes

Vietnam Vietnam

Lieve lezer.  We halen de koude meteen maar uit de lucht. We laten het smeedijzer niet eerst afkoelen. We houden U niet in bandenspanning. We laten het tromgeroffel achterwege. We wachten niet met het...