Reisblogs uit Peru

Laatste reisverhalen uit Peru

peru88

Peru Peru

Een land van uitersten . Temperaturen van 30 graden en dan in de andes wördt de kachel om 6 uur aangezet.

13-16 juni

Dinsdag 13 juni Om 5 uur staan we paraat om te vertrekken. Wekrijgen een ‘ontbijtpakket’ en zijn er klaar voor. Eerst een klein half uur met de boot en daarna zo’n 2 uur wandelen over een erg modderig pad....

Peru; het beste eten van de wereld?

Peru Peru

In mijn laatste blog vanuit Ecuador eindigde ik met het gegeven dat ik aan het uitzoeken was hoe ik naar Peru zou komen ivm de overstromingen. Uiteindelijk kreeg ik het goede bericht dat de bussen weer...

Een moeilijk afscheid van Peru

Toen  we in de ochtend onze spullen hadden gepakt en de zakdoekjes tevoorschijn hadden gehaald, namen we afscheid van Sietske :( Haar laatste quote: "Veel succes met ont-peru'en."  Wij vertrokken...

Laatste nieuws

Peru Peru

Na de badplaats Mancora langs de kust naar het zuiden. Wederom met een nachtbus, de volgende ochtend in Chyclayo overgestapt en verder door naar Trujillo. Met een miljoen inwoners een fikse stad. Een maand...

BIVAC EN TWEEDE WEEK

Zondagmorgen natuurlijk : regen, maar ik heb vanmorgen veel te doen. Stoel regelen voor douche - mijn Boliviaanse telefoon chip activeren en Bolivianos scoren, want heb gisteren aan de receptie...

Terug naar Peru

Peru Peru

Hola amigos!! Na de 6 weken met mijn ouders ben ik terug gegaan naar Bolivia, ik wilde Bolivia zo snel mogelijk door dus heb ik een bus naar de grens tussen Argentinië en bolivia genomen (30 uur!!!)...

Machu Picchu

Het vroege opstaan wordt zo langzamerhand steeds moeilijker. Maar ja het is dan ook onze laatste week in Peru! Met de bus naar het station waar we op de trein stapten richting Machu Picchu, toch...