Wilweg

Reisverhalen uit Mexico

verweij

Ek Balam, cenote en crococun...

Mexico Mexico op 13 november 2012

Wat een geweldige dag! Deze begon om 6 uur met roomservice ontbijt. Met een wat gevuldere maag naar buiten als gisteren en daar verraste ons een strak blauwe lucht en een warme zon. 6.30 uur werden we opgehaald en gingen we richting Ek Balam. 2,5 uur rijden.... Ek Balam is een van de meest recent ontdekte archeologische zones in Yucatan. Het is...

Snorkeltour

Mexico Mexico op 12 november 2012

Oef.... het is 7.30 uur!!! De wekker is niet gegaan... Om 7.50 uur worden we opgehaald voor de snorkeltour! Aiaiai... Hopelijk is 7.50 uur op zijn Mexicaans! 20 minuten de tijd om ons klaar te maken... but we did it! Met een lege maag op weg..... Vandaag hebben we de mooie onderwaterwereld van Yucatan verkend. We begonnen in the jungle met een...

verweij

24 uur later.... Bienvenida....

Mexico Mexico op 10 november 2012

Om 2.45 uur ging de wekker vanmorgen... klaar voor de lange reis. En een lange reis was het zeker! Het liep allemaal voorspoedig! 7.30 uur vertrok het vliegtuig vanaf Amsterdam Schiphol richting Cuba. Vanuit het vliegtuig hadden we een prachtig uitzicht!!!Na 10,5 uur vliegen waren we op Cuba, de tussenlanding. 1,5 uur moesten we daar blijven: het...

doortje-en-henk

Wat is het leven toch zwaar

Mexico Mexico op 23 oktober 2012

21 oktober. Op naar onze strandvakantie in Playa del Carmen. We nemen afscheid van sommige uit onze groep die niet in ons hotel verblijven en eerder naar huis gaan. Het weer is fantastisch dus het wordt nu lekker eten, zwemmen in zee en in een van onze zwembaden, boekje lezen, een beetje slenteren langs de boulevard en vooral ontspannen en...

suus-pierik

Paradijs op aarde, op naar Holbox (part 1)

Mexico Mexico op 18 oktober 2012

( Het is alweer een tijdje geleden maar dat maakt de belevenissen niet minder mooi) Na onze uiputtende avonturen onder de grond in de grotten van Calcehtok en overal spierpijn was onze volgende bestemming alweer bekend. Vrijdagnacht zouden we met de bus naar Chiquila gaan om vanaf daar een bootje naar het eiland Holbox te nemen. Met ieder een...

blog-van-jasper

Een reis door de tijd

Mexico Mexico op 17 oktober 2012

Nu ik bijna een maand weg ben, is het tijd voor een verhaaltje. Mijn vriendin Helene, met wie ik samen reis, schrijft ook een blog over onze reis die jullie hier kunnen vinden: helene88.reismee.nl. In mijn blog zal ik niet schrijven waar we allemaal precies zijn geweest, maar in plaats daarvan meer focussen op aparte dingen die ik hier meemaak....

sanderencolien

Bikini, bier & bedbugs

Mexico Mexico op 14 oktober 2012

Zipolite, een verlaten hippiedorp met slechts enkele touristen, een paar verdwaalde nudisten, een handje vol andere vage figuren en slechts twee normale badgasten... us! Een paar dagen op adem komen hadden we wel verdiend... het is hier namelijk hard werken en weinig verdienen! Snorkeltripje gemaakt. Colien stiekem met een schildpad geknuffeld,...

rob-en-josine

Mexico

Mexico Mexico op 14 oktober 2012

Hier dan ons allerlaatste verhaal en onze allerlaatste foto's! Tegen de tijd dat jullie dit lezen en zien zijn we terug in Nederland! Belize was een stuk korter dan gepland en zodoende waren we 17 augustus al in Mexico. Dit gaf ons 12 dagen om in Cancun te komen en dus alle tijd om lekker te chillen en op tijd in Isla Mujeres te zijn om te...

Meer reisverhalen Mexico

Mexico 29-09-2012 Cancun 29 sept en Chichen Itza 30 september
Mexico 28-09-2012 Cancun, Mexico vrijdag 28 september
Mexico 01-09-2012 grutas de CALCEHTOK
Mexico 01-09-2012 ontvoerd, een goochelaar en een superpartyweekend...
Mexico 25-08-2012 El Paradisio!!!
Mexico 24-08-2012 Dag 19 -Cozumel

Meer Mexico

Is jouw reis weblog nog vrij?

Check hieronder of je reislog naam nog vrij is!