Wilweg

robinenilona

Mexico: vakantie op vakantie

Mexico Mexico op 25 juli 2013

Ondanks dat we gezegd hadden geen verslag te zullen van maken van Mexico, willen we jullie toch op de hoogte brengen van onze relaxte dagen in Mexico. 10/7: We moesten maar anderhalf uur vliegen naar Cancun. Het resort waar we verbleven was ontzettend luxe, iets wat we niet meer gewend zijn! Een gigantisch zwembad, verschillende restaurants,...

verweij

Het zit er weer bijna op...

Mexico Mexico op 21 november 2012

Gisteravond de koffers al zo goed als ingepakt. De tijd is voor bij gevlogen hier, maar het is goed en fijn om weer huiswaarts te gaan. Weer heerlijk naar de kinderen! En jullie natuurlijk ook allemaal. ;-) Vandaag worden we om 11.20 uur met de bus weer opgehaald om naar het vliegveld in Cancun te gaan. Daar hopen we rond 15 uur weer te gaan...

Tulum, Coba en Chichén Itzá

Mexico Mexico op 19 november 2012

Op ons programma stond ook nog een auto huren en zelf een aantal dingen verkennen wat zo zijn voordelen heeft. Tulum, Coba en Chichén Itzá hebben we zelf bezocht en dat ging heel goed. De wegen zijn hier goed en verdwalen kun je eigenlijk niet. In het verkeer mag hier zo goed als alles. Iedereen rijd te hard, files kennen ze hier...

model gevraagd...

Mexico Mexico op 17 november 2012

Vandaag hebben we een diner cadeau gekregen en niet zo maar natuurlijk... Ik zat in de lobby te wachten en daar komt een dame van het hotel op mij afgestapt en vraagt of ik Spaans of Engels spreek. Ze vraagt of ik hen wil helpen door als model te fungeren. Ze willen een werkprocedure maken voor het personeel met begeleidende foto's. Een check-in...

Zwemmen met dolfijnen

Mexico Mexico op 16 november 2012

We hebben vandaag een ervaring gehad voor ons leven, samen zwemmen met de dolfijnen! Hier in Mexico kan dat aan de Riviera Maya. Een geweldig iets om zo onze 8 jarige trouwdag te vieren! We hebben gezwommen met twee vrouwtjes: Lisy en Audrey. Ze hadden ieders een babytje. Te jong om mee te spelen, maar ze zwommen er wel bij. We kregen een...

Jeeptour...

Mexico Mexico op 15 november 2012

Vandaag een jeeptour gemaakt met een boottochtje door het unieke Sian Ka'an. Geweldig wat een dag! Super! It was amazing!!!! En wat is rijden in een jeep zonder modderpoelen onderweg... Pieter heeft zijn hart helemaal op kunnen halen! Gelukkig was het een dichte jeep, want golven modder gingen over de jeep tijdens de tour. Kilometers verder lagen...

Isla Holbox

Mexico Mexico op 14 november 2012

Vandaag naar Isla Holbox geweest, een juweeltje met prachtige stranden aan de Golf van Mexico. Bij de haven van Chiquilla stapten we op een bootje die ons naar Isla Pajaros bracht. Daar hebben we reigers, pelikanen en flamingo's gezien! Heel mooi! Toen naar Ojo Azul, een cenote op het schiereilandje bij Isla Holbox. Deze cenote ligt midden in de...

verweij

Ek Balam, cenote en crococun...

Mexico Mexico op 13 november 2012

Wat een geweldige dag! Deze begon om 6 uur met roomservice ontbijt. Met een wat gevuldere maag naar buiten als gisteren en daar verraste ons een strak blauwe lucht en een warme zon. 6.30 uur werden we opgehaald en gingen we richting Ek Balam. 2,5 uur rijden.... Ek Balam is een van de meest recent ontdekte archeologische zones in Yucatan. Het is...

Meer reisverhalen Mexico

Mexico 12-11-2012 Snorkeltour
Mexico 10-11-2012 24 uur later.... Bienvenida....
Mexico 23-10-2012 Wat is het leven toch zwaar
Mexico 18-10-2012 Paradijs op aarde, op naar Holbox (part 1)
Mexico 17-10-2012 Een reis door de tijd
Mexico 02-10-2012 Cancun, dinsdag 2 oktober
Mexico 02-10-2012 LA & Mexico City

Meer Mexico

Is jouw reis weblog nog vrij?

Check hieronder of je reislog naam nog vrij is!