Reisverhalen uit Mexico

maudinmexico

Aankomst in Mexico!

Mexico Mexico op 22 augustus 2016

Eigenlijk had ik nog een blog willen schrijven voor mijn vertrek naar Mexico, maar dat is er niet meer van gekomen. Ik had namelijk het inpakken een beetje overschat.. De laatste week was voor mij erg druk. Op maandagavond zijn we teruggekomen van onze vakantie uit Noorwegen. Het was een hele leuke laatste vakantie samen!  Op dinsdag en...

kyrainspanje

Een van de vetste ervaringen ooit!

Mexico Mexico op 13 augustus 2016

Vandaag zijn we al om half 6 opgestaan!! Om 6  uur werden we opgehaald met een busje. Daarin zat een Nederlands meisje als gids en een Nederlands stel. Het was ongeveer anderhalf uur rijden en onderweg kwam er ook nog een ander leuk Nederlands gezin bij. In de bus werd vanalles verteld over walvishaaien. Ze zijn de grootste vissoort van de...

tulum, babyschildpadjeees

Mexico Mexico op 11 augustus 2016

Hoihoi, De dag zijn we begonnen om naar Coba te gaan. Dat zijn verschillende piramides en ruïnes in de jungle. De afstand tussen de verschillende bezienswaardigheden was een paar kilometer dus we besloten om een fietsje te huren. Allemaal mountainbikes die veel te klein waren en voor geen ene meter fietsen, maar het was wel leuk haha! En de...

Tulum

Mexico Mexico op 10 augustus 2016

Vandaag was het mama’s ongeluksdag. Bij het ontbijt liep ze heel hard met haar hoofd tegen de punt van een keukenkastje aan waarna haar hoofd aan het bloeden was. Alsof dat nog niet genoeg was dacht ze iets op de grond te zien liggen dus ze pakte het op, was het een schorpioen :o. Ze was gestoken dus we gingen met de hotelmeneer Jonathan...

Tulum

Mexico Mexico op 9 augustus 2016

Hoihoi, Ivm de slechte wifi in de hotels doe ik even 2 reisverslagen in 1 omdat het uploaden niet lukte. Gister hebben we 7 uur lang in de auto gezeten. We zijn gestopt bij een complex met hele mooie pyramides. Ook konden we ergens in en daar zijn verschillende figuren in de muur gemaakt, heel mooi! Er zaten alleen wel mega veel muggen....

Palenque

Mexico Mexico op 7 augustus 2016

We hebben vandaag een reisdag gehad. Onderweg moesten we erg nodig naar de wc en toen stopten we bij iemand in de achtertuin daar hadden ze een klein houte hokje tussen allemaal dieren in waar je dan naar de wc kon gaan (de deur kwam tot de hoogte van mijn buik). Zelfs dat doen mensen om geld te verdienen haha. Onderweg weer heel veel verkopers...

San Cristobal

Mexico Mexico op 6 augustus 2016

We hebben vandaag een hele indrukwekkende dag gehad. Bij een winikeltje in de buurt van het hotel hadden we een tour geboekt naar 2 dorpjes waar Maya's nog echt zo leven. We werden opgehaald van het hotel door een engels sprekende gids, een hele vriendelijke man die er uit zag als een soort indiaan. Er werden nog meer mensen opgehaald...

San Cristobal

Mexico Mexico op 5 augustus 2016

We hebben vandaag echt een hele leuke dag gehad! Best vroeg zijn we al vertrokken van het hotel nadat we even moesten wachten op ontbijt doordat er een groep Johova getuigen uit Amerika voor ons waren. We zijn doorgereden naar de chiapa de corso. Eerst konden we het niet zo goed vinden maar een man sprak ons aan op straat en sprong snel op...

Meer reisverhalen Mexico

Mexico 04-08-2016 Tuxtla GutiƩrrez (moeilijke naam)
Mexico 03-08-2016 Villa Hermosa
Mexico 02-08-2016 Mexico dag 7 al helemaal gewend aan het warme weer :)
Mexico 01-08-2016 Uxmal
Mexico 31-07-2016 Dag 6, Uxmal it is
Mexico 30-07-2016 Mexico dag 5, de stad Merida
Mexico 29-07-2016 Mexico dag 4 :)
Mexico 28-07-2016 Mexico dag 3
Mexico 27-07-2016 Una noche mas...! Lees het op onze nieuwe site!
Mexico 27-07-2016 Mexico dag 2, de eerste echte dag!
Mexico 26-07-2016 Mexico dag 1, de heenreis
Mexico 28-06-2016 Dinsdag. Durango

Meer Mexico

Is jouw reis weblog nog vrij?

Check hieronder of je reislog naam nog vrij is!