Wilweg

Reisverhalen uit Mexico

Campeche - Palenque

Mexico Mexico op 9 september 2014

Zoals gezegd vroeg op vandaag ..... 04.45 uur. Het klinkt overigens zwaarder dan het in werkelijkheid is. Vanwege jetlag perikelen zijn we nog steeds omstreeks 03.00 uur wakker .... Dus een kleine twee uur moeten we zien te overbruggen. Vandaag gaan we op bezoek bij een van de mooiste en beroemdste maya-complexen. Maar voor het zover is gaan...

Merida-Campeche

Mexico Mexico op 8 september 2014

En we zitten weer in het ritme, 's-ochtends om 06.00 uur op, om 07.00 uur ontbijten en om 07.45 op weg naar onze volgende bestemming. Onze reis staat in het teken van de Maya's, dus we gaan iedere dag iets verder in de leer .... Na een korte rit, maken we eerst een stop aan de sfeervolle haciënda Yaxcopoil (heb ik ff moeten nazoeken hoor)....

barbamama

Van volenteer naar rich bitch op honeymoon

Mexico Mexico op 8 september 2014

Op het vliegveld van Ngourah Rai is het veel minder druk dan op de avond dat ik daar aankwam. Deze keer sta ik aan de andere kant in de rij van de wachtenden. Ik baal een beetje omdat ik zo'n mooi bordje met ; Welcome mister Simon, samen met de kinderen had geschilderd. Om de verf te laten drogen had ik het even voor het raam van de klas gezet en...

Cancan - merida

Mexico Mexico op 7 september 2014

Vanochtend vroeg opgestaan, zoals te doen gebruikelijk op dit soort vakanties. Om 06.00 uur de wekker, om 07.00 uur ontbijten en om 07.45 uur vertrekken voor de eerste dag. Ja ja, vakanties vallen soms zwaar, ff in het ritme komen. Het format is weer hetzelfde als altijd ..... Ik doe de verhalen en Sylvia verzorgt het beeldmateriaal. Een ook...

Op reis

Mexico Mexico op 6 september 2014

Reisblog Het is 6 september 2014, 05.00 uur en de wekker gaat af..... What the f@ck !!!!! .... Das vroeg! ...... Maar het is voor een goed doel .... Wij gaan op weg naar Mexico. Eerst ff douchen, eten en koffie en dan het autootje in op weg naar Aalsmeer. Ja ja ... Naar Aalsmeer, want daar hebben we een parkeerplaats gereserveerd. Op een...

chrisbekker

Qué vida maravillosa

Mexico Mexico op 25 augustus 2014

Alweer bijna twee weken geleden dat ik mijn laatste blog schreef, en bijna drie weken dat ik Nederland verliet. De tijd gaat zo snel! En er zijn zoveel leuke dingen om te doen! Elke dag zit volgepakt met uitstapjes, tortillas, tequila en slapen en nu is dan ook nog eens de uni begonnnen. Druk druk! Gelukkig is er wel altijd tijd om uit te gaan. ...

rofidy14

Tulum Mexico

Mexico Mexico op 20 augustus 2014

Op 20 augustus zijn we naar Mexico geweest. Het schip meerde aan in Cozumel een eiland voor de kust van Mexico. We gingen met de ferry over naar Playa del Carmen een havenplaats aan het vaste land. We hadden een dagtrip geboekt via het schip maar vertrokken niet heel erg vroeg  in de ochtend. Wat wel mooi was dat de mensen die via het schip...

chrisbekker

Mucha comida y mucha bebida

Mexico Mexico op 13 augustus 2014

¡Buenas tardes! Na een weekje México ben ik nog steeds zo enthousiast als toen ik hier net aankwam. Al was het vorige week om alles, dan is deze week zeker wel om la comida y la bebida. Maar ook de fiestas hebben indruk gemaakt. Vorig weekend was het tijd voor de eerste en dit was echt geweldig. Van te voren wist ik niet zo goed...

Meer reisverhalen Mexico

Mexico 09-08-2014 ¡Viva México!
Mexico 25-07-2013 Mexico: vakantie op vakantie
Mexico 21-11-2012 Het zit er weer bijna op...
Mexico 19-11-2012 Tulum, Coba en Chichén Itzá
Mexico 17-11-2012 model gevraagd...
Mexico 16-11-2012 Zwemmen met dolfijnen
Mexico 15-11-2012 Jeeptour...
Mexico 14-11-2012 Isla Holbox
Mexico 13-11-2012 Ek Balam, cenote en crococun...
Mexico 12-11-2012 Snorkeltour
Mexico 10-11-2012 24 uur later.... Bienvenida....
Mexico 23-10-2012 Wat is het leven toch zwaar

Meer Mexico

Is jouw reis weblog nog vrij?

Check hieronder of je reislog naam nog vrij is!