ReisMee

Recente reisverhalen

Oaxaca City, Puerto Escondido en Mexico City

πŸ‡²πŸ‡½ Mexico
Hee, In Oaxaca City heb ik de eerste dag een gratis wandeltour door de stad gedaan, deze tip had ik gekregen van een meisje die ik in Bacalar had ontmoet. Op deze manier verken je de...

Cancun, Tulum en Bacalar

Hee, Eenmaal aangekomen in Cancun was ik erg moe, lange reis achter te rug dus de eerste dag veel geslapen. De tweede dag lekker een beetje bij het zwembad gelegen, het strand bekeken...

Het wereldwonder van Mexico, dag 20 & 21 (dinsdag en woensdag)

πŸ‡²πŸ‡½ Mexico
Rond 06.45 gaat de wekker. Vandaag is het dan zover en mogen we eindelijk Chichen Itza gaan bezoeken. Chichen Itza is een oude Maya stad. De mayacultuur was een oud...

Isla Holbox - Chichen Itza, dag 19 (maandag)

Zoals jullie weten hebben we Chichen Itza vorige week moeten overslaan doordat ik ziek was. Maar als je bij één van de zeven wereldwonderen in de buurt bent wil je...

Punto Mosquito, zaterdag (dag 18)

πŸ‡²πŸ‡½ Mexico
Op mijn Mexicaanse verjaardag gaan we voor wat betreft onze reisrituelen vroeg het bed uit. Iets voor 9 uur lopen we het hotel uit met zonnebrand op en een aantal...

Dineren aan het strand, dag 17 (zaterdag)

Lieve, lieve mensen. Ik zou willen dat ik jullie met een fantastisch reisverhaal om de oren zou kunnen slaan vandaag, maar deze zaterdag was niets meer dan een or...

Lichtgevend plankton, dag 16 (vrijdag)

πŸ‡²πŸ‡½ Mexico
Na gisteren het hele eiland op de fiets te hebben verkend en de laatste nacht in het hostel, zijn we verkast naar een hotelletje twee straatjes verderop. Hele wasli...

Holbox verkennen, donderdag (dag 15)

De tijd vliegt, we zijn alweer twee van de drie weken onderweg. We zijn er inmiddels samen achter waarom reizen zo verrijkend is. Het klopt dat we inderdaad al twee...

Adios Valladolid, Ola Isla Holbox! (maandag-woensdagdag 12-14)

πŸ‡²πŸ‡½ Mexico
Een paar dagen radiostilte. Jullie vragen je vast af waarom. In deze blog maken we een kleine jump van maandag tot en met woensdag.

Dos cenotes, zondag (dag 11)

Na een halve liter cappuccino en een voedzaam ontbijtje gaan we weer op pad. Vandaag staat er weer een uitstapje vanuit Valladolid op de planning. We hebben al twee...

Meer reisverhalen

Is jouw reis weblog nog vrij?