ReisMee

Recente reisverhalen

Dag zee

πŸ‡¨πŸ‡Ί Cuba
Donderdag 8 december 2022 Gisterenavond vertrokken van Cayman eiland en zitten nu dus nog een dag op zee en hopen vrijdagochtend aan te komen op het eiland Bimini. Vandaag is er niet...

Bimini eiland

Vrijdag 9 december 2022 Vanmorgen aangekomen op Bimini eiland om 10.00 uur. Daar hebben we een golfkar gehuurd en hebben het eiland verkend, eerst naar het ene punt waar we gestopt zi...

Colon - Matanzas

πŸ‡¨πŸ‡Ί Cuba
01-02-2020 Helaas is niet aan ons gevraagd wat wij wilden hebben voor het ontbijt en wij zijn ook vergeten om aan te geven wat wij wilden hebben. Daar kwam de koffie, het gebakken ei,...

Trinidad en Colon

29-01-2020 Vanochtend hadden we om 8.30 uur ontbijt. De koffie is nog steeds niet te hachelen en Alies doet er een beetje heet water bij van de thee, dan schijnt het enigszins te drin...

Vinales, Cienfiegos en Trinidad

πŸ‡¨πŸ‡Ί Cuba
Even ter Info, foto’s sturen gaat nog steeds niet 28-01-2020 Vanochtend vroeg ontbijt gehad, 8 uur en om 8.30 uur zijn we vertrokken richting Cienfiegos. Het is een rit van...

Cuba

Cuba Na het solo reizen was het eindelijk (na het lange weekendje Londen) tijd om te gaan reizen met Melanie! Eind november zijn wij naar Cuba vertrokken! ...

Havana, it’s all about communication

πŸ‡¨πŸ‡Ί Cuba
De nacht slaapt, het is donker, in de verte is een stip van licht te zien. Ik ga naar het vliegveld, mijn vertraagde vlucht naar Havana. Ik loop door een verlaten hal in het hotel, de nachtporti...

Hop on hop off

Hop-on-hop-off Woensdag13-3-2019 Varadero We leren al Cubaans wachten, met een aantal anderen zitten we bij de stopplaats van de hop-on-hop-off...

Lummelen

πŸ‡¨πŸ‡Ί Cuba
Lummelen Dinsdag 12-3-2019 Varadero We merken dat we enorm goed zijn in lummelen, kortom niets doen. Lekker op het strand met het geluid van wi...

Snorkelen in het paradijs

Snorkelen in het paradijs Maandag 11-3-2019 Varadero Proestend komt Frank boven, happend naar adem, de golven slaan om hem heen. We zwemmen in...

Meer reisverhalen

Is jouw reis weblog nog vrij?