ReisMee

Recente reisverhalen

aangekomen :)

Weer naar huis!

Vandaag dan toch echt de laatste dag. Lekker rustig ontbijten, nog ff zwemmen, douchen, koffertje pakken, nog zo'n lekkere verse ananassap... Om 12 uur haalt Emanuel, onze chauffeur ons op. Het...

De tassenman

🇬🇭 Ghana
Vandaag onze laatste vakantiedag, nou ja niet helemaal. Morgen vliegen we pas om 10.10 uur 's avonds. Vanochtend lekker ontbeten en daarna naar n mooier strand met verschillende beach houses. Ka...

Kokrobite garden

Vandaag gaan we weer verkassen maar eerst een lekker ontbijt en n wandeling langs de oceaan. Om half 11 vertrekken we met de taxi, uitgezwaaid door Leo en Tilly, hoe schattig! We hebben dit keer...

Elmina

🇬🇭 Ghana
Na een plakkerige nacht, het is hier 's nachts nog 27 graden, worden we wakker met onweer en n hoosbui. We gaan ontbijten want om 9 uur komt de taxi om ons naar Elmina te brengen. Maar om 9 uur...

Rust aan de kust

Vannacht prima geslapen, lepeltje-lepeltje met Ilse. Vanochtend eerst lekker uitgebreid ontbijten, we hebben vandaag alle tijd. Na het ontbijt zwemkleding aan met een jurkje erover. We gaan eers...

Twitter Paradise

🇬🇭 Ghana
Vanochtend staat om kwart voor 7 de taxi klaar om ons naar de kust te brengen. We reizen met Leo en Tilly. Die gaan naar Kosa Beach, wij naar Twitter Paradise. Onderweg is er weer van alles te...

Goodbey

Vandaag wordt onze laatste dag op Hanukkah. We hebben niet echt n plan wat te doen, maar dat wordt hier moeiteloos ingevuld. We gaan eerst ff rondje lopen. Onderweg komen we langs 2 dames die de...

Afscheid op de school

🇬🇭 Ghana
Vanochtend na het ontbijt ga ik lekker studderen. Beetje was opvouwen, bij n dekbedovertrek naadje dicht naaien, dat werk. Maartje heeft de afgelopen week een enorme lange vlaggenslinger gemaakt...

Een warme dag

Vanochtend van bed af eerst mn haren verven. Het wordt al weer ondeugend blond en dat wil ik niet. Verven is geen probleem, uitspoelen met een ieniemienie straaltje een uitdaging. Maar tis geluk...

Meer reisverhalen

Is jouw reis weblog nog vrij?