Reisblogs uit Verenigde Staten

Laatste reisverhalen uit Verenigde Staten

In de country

Verenigde Staten Verenigde Staten

Na de fikse regen- en onweersbuien van vannacht was het behoorlijk afgekoeld maar we besloten toch om landinwaarts te gaan. We kregen gisteren een tip voor een quiltshop 'ergens' op een boerenerf en daar...

Dag 1 in Disney

Hallo allemaal, Gister heb ik de blog wederom overgeslagen vanwege gebrek aan stof. Dit keer doordat we een reisdag hadden. We gingen van Big Pine Key naar Kissimee in de buurt van Orlando. Deze trip zou...

Naar Key West

Verenigde Staten Verenigde Staten

Vanmorgen dus noodgedwongen op tijd vertrokken. Key West stond nog op de bucketlist. De Keys zijn een hele rits eilanden voor de kust verbonden door bruggen, aan de linkerkant de Atlantische Oceaan, aan de...

De verloren zoon

Vandaag de tweede excursie gedaan naar het noord westen. De helft van het eiland rond tot zelfs nog een bezoek aan het Lago do Fogo omdat gisteren alles wit was door de mist. Van mijn jarige zus vernam...

Dag 3, hotels en nog meer shoppen

Verenigde Staten Verenigde Staten

Vandaag willen we een simpel ontbijtje, na twee dagen Denny's. We gaan naar de Subway in ons hotel en halen een broodje met ei en bacon. Wat erg lekker is. Toen we dit ophadden gingen we richting de bus....

Week 34 & 35 & PROM

Hier gaat alles nog lekker zijn gangetje. Nog maar 7,5 week :(.... De tijd gaat echt veel te snel!! Ik heb echt het gevoel dat ik hier nog maar net zit. Naja we doen er niks aan ;) De week na mijn spring...

21 & 22/100 Missoula - Darby - Wisdom

Verenigde Staten Verenigde Staten

21/100 Missoula - Darby 107,8 km (tot. 1956,1 km) en 380 hm (tot. 15470 hm) De ochtend begon met nog een bezoekje aan de Adventure Cycling Association, om met een volbepakte fiets op de foto te gaan. En ze...

Memphis, Chicago, San Antonio & Springfield/Branson

Hee! Inmiddels zijn we alweer 4 weken met heel veel activiteiten en trips verder. Hoog tijd dus voor een nieuwe blog! Soccer season is in volle gang. Ik heb elke schooldag van 3.45 uur tot 5.30 uur...