Reisblogs uit Puerto Rico

Laatste reisverhalen uit Puerto Rico

Puerto Rico - United States - Nationaal-historisch gebied van La Fortaleza en San Juan (Puerto Rico)

Puerto Rico Puerto Rico

Tussen de 16e en 20e eeuw werd een reeks verdedigingsstructuren van vestingen en forten gebouwd bij La Fortaleza en San Juan op een strategisch punt in de Caribische zee om de stad en baai van San Juan te...

Het oude San Juan

Vanmorgen rond 7 uur werd ik wakker omdat de boegschroeven werden aangezet. Betekende dat we aan het aanleggen waren. Gisteren kregen we het scheepsjournaal waarbij tevens een brief zat van onze vertrektijd...

Puerto Rico

Puerto Rico Puerto Rico

Vandaag is onze stop in San Juan, de hoofdstad van Puerto Rico. Onderweg hier naar toe hebben we aardige plens buien gehad. Omdat we   om 13 uur   pas zouden arriveren lag iedereen nog lekker...

San Juan, Puerto Rico

Vanmorgen om7 uur waren we op onze nieuwe bestemming: San Juan! Eerst was het nog bewolkt, maar het werd uiteindelijk een mooie dag. We gingen op tijd van boord om de oude stad te gaan bezichtigen. Mooiste...

Dag 9, San Juan & Boarden

Puerto Rico Puerto Rico

We hadden een late checkout en konden dus een beetje uitslapen omdat we pas rond 12:00 moest uitchecken. Helaas zat er geen ontbijt bij de kamer, maar de diner vulde wel goed en aan boord konden we al...

HEET NIEUWS

Sommigen van jullie zijn al een beetje op de hoogte van het wijzigen van onze plannen, maar nu is dus het moment om de nieuwe plannen op de website te plaatsen. De afgelopen dagen liggen we namelijk...

puerto rico

Puerto Rico Puerto Rico

hallo allemaal eindelijk weer een berichtje van ons, maar we hebben dan ook een vol programma. San Juan was erg leuk, kleurige huizen en een prachtig fort. Waar we dus ook geweest zijn. Nog een wandeling...

Puerto Rico

Na een redelijke uitcheck bij de Princess met de taxi naar het Mariott hotel,waar we om 10.30 al voor de deur staan. Aangezien de inchecktijd 16.00 uur is,maar we wel een early check in hebben...