Reisblogs uit Dominicaanse Republiek

Laatste reisverhalen uit Dominicaanse Republiek

Dominican Republic - Koloniale stad Santo Domingo

Dominicaanse Republiek Dominicaanse Republiek

Na de ontdekking door Christoffel Columbus van het eiland dat hij Hispaniola noemde in 1492, werd Santo Domingo de plek waar de eerste kathedraal, het eerste ziekenhuis, de eerste douanepost en de eerste...

St.kitts en la romana

Woensdag was de dag van st kitts. We zijn toch maar weer in een taxibusje gestapt om een tourtje over het eiland te maken. Zo groot is het niet en er loopt 1 weg rondom het eiland. Verdwalen is niet...

Macao Beach

Dominicaanse Republiek Dominicaanse Republiek

Wow,  wat een plek hebben wij hier!!!! Iets anders dan gepland wel..... we wisten dat we in een tent zouden slapen en dat we douche en wc moeten delen met anderen en dat de rest niet bepaald luxe zou...

Tussen Fort Lauderdale en Bonaire

Vrijdagmorgen 6 februari zetten we voor het ontbijt onze koffers binnen de kamerdeur, want die zien we pas aan boord terug. Gaat altijd goed! We lezen nog wat en kijken even rond bij de waterwegen die...

Een kusje van een dolfijn maakt je dag compleet!

Dominicaanse Republiek Dominicaanse Republiek

In de tussentijd zijn we ook naar een plaatstelijk winkelcentrum geweest wat echt 'spectaculair' zou zijn. Het was best een groot winkelcentrum alleen 2/3 stond leeg.. Er was ook een IKEA maar alleen...

laatste bericht vanuit dominicaanse republiek

Beste allen, Omdat ik hier geen geld kan pinnen. En een bezoek aan de bank tot twee keer toe ook niet hielp heb ik gewoon geen geld meer om internetcafe te betalen. We kunnen wel in de winkel pinnen. Pap...

Grand Turk en Caicos eilanden en Samana Dominicaanse Republiek

Dominicaanse Republiek Dominicaanse Republiek

Hallo allemaal, Martine gefeliciteerd met je 16 de verjaardag! We zijn gisteren in Grand Turk geweest geweldig weer gehad klein eiland daar hebben we niks gedaan. Om 5 uur weer gaan varen en vanmorgen op...

Dominicaanse Republiek

Wij hebben onze vakantie geboekt; in September gaan we naar de Dominicaanse Republiek!