Reisblogs uit Bahama's

Laatste reisverhalen uit Bahama's

Zeventiende dag - op zee

Bahama's Bahama's

Deze dag, de laatste dag op zee, eerst lekker uitgeslapen en daarna om 1000 uur een ontbijtje gescoord.  We varen weer noordwaards, en dat kan je aan de temperatuur goed merken, het was slechts 27...

Paradise Island

Nasua, Bahama's paradijselijk stukje aarde. Al vroeg stonden we klaar om van boord te gaan. We hadden geen tour geboekt dus waren vrij om te gaan waar we wilde. We zouden 6,5 uur aan wal blijven liggen. Op...

week 18- Vakantie op een cruise!

Bahama's Bahama's

Hallotjes iedereen hier ben ik met mijn verhaal van onze vakantie op een boot Zondag 23-08 zijn we tussen 9 en 120 vertrokken richting Baltimore om daar aan boord te gaan van de 'carnivale Pride'...

Laatste dag op de Bahamas

Het is alweer de laatste volle vakantiedag van onze zomervakantie in Noord-Amerika. Zoals de laatste dagen normaal is, slapen we lekker uit tot even na negenen. We nuttigen ons ontbijtje op het balkon...

Bahama's

Bahama's Bahama's

Deze tekst was ik ineens kwijt dus nog even zoeken,,,,,,

Woensdag 14 augustus: Cocobay

Na een heerlijk ontbijt vertrokken we naar Cocobay. Omdat Cocobay geen haven heeft werden we met bootjes naar het strand gebracht. Cocobay is eigendom van Royal Caribean, de...

LA en de Bahama's

Bahama's Bahama's

25/5 We verlaten Aitutaki en vliegen via Raratonga naar Los Angeles, waar we op 26/5 aankomen. Wat een verschil met Aitutaki. Een enorm groot vliegveld, veel mensen en veel verkeer. Van het ene uiterste...

Schip Ahoy!

De laatste dag in Palm Beach hebben we heerlijk weer gehad, bijna 30 graden, dus lekker bij het zwembad. In de middag zijn we naar Lion Country Safari gegaan, een soort Beekse Bergen, erg leuk! Zondag...