Laatste reisverhalen uit Noord-Amerika

Salt lake city 2

Verenigde Staten Verenigde Staten

Na een rare nacht met verschillende kamers......vandaag de laatste dag. Maar eerst moest er nog wat geregeld worden.  Naar de receptie want dit laten wij niet over onze kant gaan. De man bood 1 nacht...

Salt Lake City 1

Vanmorgen op pad voor ons laatste trip. Het was minstens 3 uur rijden naar Salt Lake City en mogelijk zou er veel verkeer onderweg kunnen zijn vanwege een lang weekend i.v.m. Memorialday. Maar dat viel mee...

Idaho Falls

Verenigde Staten Verenigde Staten

Daar zijn we weer. Weliswaar een dag later, maar toch. Gisteren vertrokken the Tulip Ladies (zo werden we naar alle hilariteit genoemd) naar Idaho Falls. Welja, de zon scheen en het werd nog lekker weer...

Myrtle Beach-Charlotte

We hebben Myrtle Beach achter ons gelaten en zijn verder gereden naar Charlotte. We hadden thuis al tickets gekocht voor de Nascar race op de Charlotte Motor Speedway. Arno had zich hier al heel lang op...

Dag 11) Maui

Verenigde Staten Verenigde Staten

Dag 11  25-05-2019 Maui  Woh, het was gewoon een werkdag vandaag! Om 06.30 uur liep de werker af. Eigenlijk te laat voor een normale werkdag, maar vooruit. We kochten beneden eerst een...

We saw turtles

Nederlandse Antillen Nederlandse Antillen

Wat is het toch heerlijk hier op Bonaire. Strandje hier, snorkelen daar, happie eten overal.  We reden een rondje langs het zuiden bij de zoutpannen. We stopten bij het strand waar kitesurfers door de...

Myrtle Beach Dag 5

Verenigde Staten Verenigde Staten

Time flies when you're having fun! Onze laatste dag in Myrtle Beach. Eerst zijn we nog naar het strand en het zwembad geweest. Daarna heb ik onze koffers helemaal op orde gebracht zodat we morgen weer op...

Dag 10) Maui

Dag 10 24-05-2019 Maui Jo, lekker uitgeslapen! Al was ik om 07.15 uur alweer wakker. Maar naast me lag er nog eentje te snurken. Kon ik mooi weer m’n verhaaltje en de foto’s bijwerken. Rond 09.00...