Reisblogs uit Verenigde Arabische Emiraten

Laatste reisverhalen uit Verenigde Arabische Emiraten

Woensdag 13 tot en met zaterdag 16 februari Dubai Marina, Al soufouh first etc.

Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Arabische Emiraten

Op woensdag hebben we vooral lopend boodschappen gedaan, bij het zwembad gezeten en in de middag aan het strand gezeten. Daar aan de boulevard achter het appartement Club Vista Mare zagen we vele roeiboten....

Maandag 4 februari 2019

Vanmorgen om 5 uur opgestaan, we moesten om 7.30 uur op Schiphol zijn. Online inchecken was niet gelukt, we hadden geboekt bij Quantas, maar vlogen met Emirates. Op Schiphol bleek ook nog dat we een visum...

De reis is begonnen

Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Arabische Emiraten

Maandag 22:00 vertrokken van Schiphol. In een heel groot vliegtuig (370) van Emirates naar Dubai waar we om half 8 plaatselijke tijd aankwamen. Om 10:25 vliegen we verder naar Brisbane.

Weer een topdag!

Vanochtend wilde ik wel, maar mijn voetjes niet zo. Ik heb ze even streng moeten toespreken, maar ik moest ze ook wel een beetje tegemoet komen: sandalen was geen optie, dus moest ik wel mijn Jo met de...

On my way

Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Arabische Emiraten

Lieve allemaal,  Terwijl ik dit schrijf zit ik aan een tafeltje op het vliegveld van Dubai. Hier is het al 8 uur 's ochtends, terwijl mijn laptop aangeeft dat het in Nederland pas 5 uur 's nachts is....

Nog even Dubai dan...

Vandaag hebben we wederom Dubai bewonderd. Met een hop on & hop off bus en op een dah ( boot ) Wat een stad.  We hebben ook de kruiden souk bezocht. Marjolein werd herkend als Shakira   niet...

De reis deel 1. Mijn gedachten voor en tijdens de vlucht van Amsterdam naar Dubai

Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Arabische Emiraten

De trip is begonnen. Op dit moment zit ik op het vliegveld van Dubai te wachten op de volgende vlucht naar Singapore. Omdat de reis mega lang duurt deel ik dit onderwerp in 3 delen. Bij deze deel 1: Wat ik...

2018 - De laatste stop in Dubai en Yvo’s 16 jarige verjaardag!

Het is in Dubai minstens 45 graden en daarmee bloedverziekend heet! Dit is een temperatuur waar de mens niet voor gemaakt is. En dan is dit de temperatuur in de schaduw. We weten dat het in Nederland warm...