Reisblogs uit Guatemala

Laatste reisverhalen uit Guatemala

Allemaal nieuwe dingen

Guatemala Guatemala

Hallo allemaal,  De eerste week is alvoorbij, wat gaat het ontzettend hard! Deze eerste week stond vol in het teken van alles ontdekken en veel Spaans leren, erg leuk maar ook erg vermoeiend. Alles is...

Tiende dag - Antigua , Guatemala

Vandaag een dagje Guatamala; rond een uur of 1000 konden we de wal op, even door het cruisecenter hier rondgelopen en wat souveniertjes gescoord, daarna wachtte de bus al op ons die ons naar Antigua bracht....

Antigua en naar huis 17 - 20 augustus

Guatemala Guatemala

Donderdag 17 augustus Antigua Na aankomst in Antigua installeren we ons in de leuke hostal Antig├╝eno, leuke kamer, vriendelijke eigenaar, mooie grote patio, en lopen we Antigua in voor een verlaat...

Guatemala: een blik in de Mayacultuur

Guatemala staat bekend als de geboorteplaats van de Mayacultuur, regenwouden en een bergachtig landschap waar steden gelegen zijn die een koloniale sfeer in de straten hebben hangen. Het duurde dan ook niet...

Dag 15: van Rio Dulce naar Flores

Guatemala Guatemala

We hebben heerlijk geslapen in ons huisje op palen, gelukkig wel met airco. We staan iets eerder op zodat we nog een beetje rond kunnen kijken op het terrein van het hotel. Alles is hier zo mooi groen! Het...

1week Belize

Op naar Belize! Eerst met de boot naar Livingstone. Grensplaatsje van Guatemala. Hier een  uitstempel gehaald voor in het paspoort. Het was in een klein hokje middenin een winkelstraat. Drie mannen...

Eerste week Guatamala

Guatemala Guatemala

De vlucht naar Guatamala stad ging super! Daarna gelijk 3 kwartier in de taxi naar Antigua. Om 11 uur 'S avonds kwamen we aan in hostel Antigueno. Prachtig rustig plekje aan de rand van de binnenstad....