Reisblogs uit Zweden

Laatste reisverhalen uit Zweden

Vervolg van de thuisreis en de epiloog

Zweden Zweden

Zondag 5 augustus De kreeftenvangst gaat uitmuntend mag ik wel zeggen , het Boren staat erom bekend en we beginnen al klauwtjes te krijgen. We liggen heerlijk rustig achter een Nederlands...

Dag natuurreservaat

Door Pepijn Hallo allemaal: De reis komt bijna aan zijn einde! We zijn weer onderweg naar Nederland . Gisteren zijn we rond 12 uur van de camping vertrokken. We hebben de tent laten drogen en alles...

Zweden deel 3

Zweden Zweden

Hoi allemaal. We gaan weer verder met onze reis. Donderdag 21-06-2018. We staan nu op een leuke camping die alweer wordt gerund door een Nederlands stel. Ze komen uit Hoogvliet en zijn heel attent. Vandaag...

Noorwegen, blog 3 (van 14 t/m 20 juni 2018)

Vanuit onze plek aan het Haukland Beach lopen we woensdagavond de 13 e juni om 23:00 uur in een klein uurtje naar de andere kant van de berg en zien …de zon schijnen. Er staan meer mensen te kijken maar we...

Dinsdag 19 juni. Trelleborg - Stockholm - Turku (Finland)

Zweden Zweden

Het was een rustige overtocht naar Trelleborg met de Peter Pan van TT Line. Om 06.00 uur gingen we met z'n allen ontbijten en om 07.30 uur gingen we op weg naar Stockholm. Onze eerste stop was in Laganland...

Dag 4 - Ochtendje Gröna Lund, Stockholm bezoeken, terug naar huis

Goedemorgen Zweden! En toen was het alweer de laatste dag van onze reis in Zweden, helaas. We hadden de wekker om 7.00u gezet en tegen half 8 liepen we naar het ontbijtbuffet in het hotel. Rond 9.45u...