Reisblogs uit Zweden

Laatste reisverhalen uit Zweden

Bijna naar huis...

Zweden Zweden

Vanochtend konden we uitslapen tot 8:00 uur, heerlijk! Na een lekker ontbijtje zijn we met de tram naar de Botanische tuinen van Zweden gegaan. (Botaniska tradgarden ) Hier hebben we even lekker gewandeld...

Het begin van de lange zomer vakantie 2018 met het motto Go North !

Hallo lieve luitjes, welkom bij mijn blog die ik bij ga houden gedurende mijn verblijf hier in Zweden deze zomer.  Het reisdoel dit jaar is de Botnische golf , het vertrek vanuit Otterbäcken zal rond...

Een drukke dag

Zweden Zweden

Hallo allemaal! Vandaag is alweer de vierde dag aangebroken van de studiereis. We zijn vanochtend naar een bovenbouw geweest. In de bovenbouw in Zweden zitten kinderen van 12 t/m 16 jaar. We werden...

Den sista skolan (de laatste school)

Hej Hej brudar (hey hey schatjes) Nadat gisteravond de nodige potjes weerwolven zijn gespeeld en ik erachter ben gekomen dat ik over een zesde zintuig beschik, ben ik gaan slapen. Nadat de wekker alweer...

Dag 3+4: scholen bezoeken

Zweden Zweden

Hej alla! Dinsdag 15 mei heb ik met 3 andere studenten een basisschool (Parkskolan) bezocht in Kristianstad.  Het was een grote school en er viel ons gelijk iets op. De kinderen liepen namelijk op...

Dag 3 en 4 in Zweden

Hoi groep 5, De derde en de vierde dag zijn alweer voorbij. Wat vliegt de tijd hier in Zweden. Ook deze dagen was het weer heel warm, 28 graden zelfs! Gisterochtend hebben we een bezoek gebracht aan een...

dag 2: bezoek basisschool en eiland Höno

Zweden Zweden

Lieve allemaal, Daar ben ik weer, dag 2 zit er alweer op. Vandaag moesten we erg vroeg opstaan, om half 7 zaten we al aan het ontbijt. In Nederland eten we vaak een boterham of broodje als ontbijt, hier in...

Van Zweden terug naar Noorwegen

We hebben vanmorgen een sledetocht gemaakt met Alaskan Husky's. Om 09:00 werden we opgehaald bij het hotel en nadat we de Amerikaanse Susan bij een ander hotel hadden opgehaald reden we naar de kennel...