ReisMee

Recente reisverhalen uit Guernsey

Altijd gedonder met Condor

🇬🇬 Guernsey
Een groot tekstschrijver, ging er schuil achter de letter P. De man was heer en doctorandus, vandaar zijn klinkende artiestennaam. En hij schreef ooit Heen en weer. Ging over een veerpont. Daar...

Au revoir France

Na het besluit om terug te gaan hebben we nog verschillende eilanden bezocht, de ene nog mooier dan de andere. Onderweg een fantastische dolfijnenshow gezien. Het was wel grappig, ik zat achter...

Drie lange tochten

🇬🇬 Guernsey
26/5 Nieuwpoort-Calais -Boulogne: 66 nM, 14 uur. NO 2-3 bft, zon/licht bewolkt. 28/5-29/5 Boulogne- Cherbourg: 163 nM, 24 uur. NO3-4(5), 2e dag 2bft 30/5 Cherbo...

Holyhead, Ilfracombe en Saint Peter Port

Als we vrijdag 25 juli zitten te ontbijten in de wintertuin van het Lido liggen we te dobberen voor de haven van Holyhead in Wales. Het waait stevig en we zitten eigenlijk te wachten tot kapitei...

Cherbourg – Guernsey

🇬🇬 Guernsey
Scilly Islands 2(Cherbourg – Guernsey) Hierbij...

Nacht doorgevaren naar Guernsey

Wij zijn om 6 uur vertrokken uit Camaret om op tijd bij de Chenal du Four. Vieux-Moines aan te komen. Dit is een versmalling van vaarwater waar erg veel stroming staat. Om dit stuk rustig door t...

eiland Guernsey

🇬🇬 Guernsey
Beste allemaal, Gisteren avond om 21.00 uur aangekomen op het eiland Guernsey in een pitoresk haventje met een heel nauwe ingang die bij laagwater helemaal droog staat,dus belangrijk...

Van Jersey weer naar Guernsey

's ochtends 5 uur op en het zeilpak aan want het goot van de regen en er leek aardig wat wind te staan, hoeveel geen idee in de haven en de windmeter van de boot heeft ook besloten het maar niet meer...

Nog twee dagen te gaan

🇬🇬 Guernsey
Hallo allemaaal! Even een kort vervolg op het verhaal; Zondag. Er zaten een stel gasten opgesloten in de kamer en ik heb nog geprobeerd om deze open te krijgen met onze sleute...

Zondagavond

Hello, Gister zat dan mijn werkdag erop die ik alleen gewerkt hebt. Rond 19.00 uur ging mijn collega weg en had ik de receptie voor mij alleen. Voordat mijn collega vertrok had ze een...