Reisblogs uit Duitsland

Laatste reisverhalen uit Duitsland

Van Obernburg am Main naar Frankfurt am Main, dag 31

Duitsland Duitsland

Na een wat onrustige nacht vanwege een nogal hard bed, toch fris opgestaan. Het was een prachtige, zonnige ochtend. Na een oud broodje en een kop thee van heet water uit de kraan, omdat er geen waterkoker...

weekje Usseln

Hoogte Stage in Usseln  Zondag 12 mei ben in samen met Bart en Ingrid mee naar Usseln gereden voor “mijn hoogte stage”. Echt super gaaf dat ik samen met mijn broer kan trainen in Duitsland en...

Weer terug .

Duitsland Duitsland

Dinsdag 7 mei  Na een onrustige nacht, waarin ik slecht heb geslapen, al om half vijf klaarwakker. Tegen zessen toch maar douchen en koffer en rugzak verder organiseren voor vertrek.  Om half zeven...

Countdown: 3 weeks left

Berlijn, 03-05-2019, 19:49 Hallo lieve Leute! Ik moest gewoon even terug kijken in mijn foto's wat er allemaal gebeurd is sinds de vorige blog. Ik heb weer veel gedaan feestjes en het afscheid van Nick...

Steenbergen-Düsseldorf

Duitsland Duitsland

Onze eerste dag van onze reis naar het “Diepe Zuiden” van de USA. We zullen 7 staten gaan bezoeken: Georgia, Alabama, Louisiana, Mississippi, Tennessee, North Carolina en South Carolina. Zoals altijd zijn...

Kronenburgersee - Roetgen

Met weer een stralende dag in het vooruitzicht zijn we ook weer om goed tien uur op de fiets gestapt. Tent droog, buikje vol en de volgende koffieplek bekend. Bütgenbach. Gister hadden we het laatste...

Dag 25: Buenos Aires

Duitsland Duitsland

Nu begint de reis echt haar staart in te trekken. Het is de laatste volle dag dat we in Buenos Aires zijn. Morgen hebben we maar een halve dag en dus gaan we er vandaag nog eens goed tegen aan. We ontbijten...