Reisblogs uit Duitsland

Laatste reisverhalen uit Duitsland

Eurofietsie Songcontest

Duitsland Duitsland

21 mei 2018 De eerste deelnemer; Eagles met Hotel California, it was heaven! Als eerste gasten zijn we vandaag even na 06.00 uur aan een uitgebreid ontbijt begonnen. Regelmatig neem ik een Engels ontbijt...

Hamburg

Goedenavond allemaal, We hebben het avondeten achter de knopen en Gea ligt nu te uitbuiken op haar bed, Bert kijkt tv en Eric en Yvonne zwalken nog ergens op het schip rond. We hadden een voorspoedige...

Dat was het dan alweer...

Duitsland Duitsland

Vandaag is dan toch echt de laatste dag van mijn studiereis...   Over een paar uur vertrekken we naar het vliegveld en vanavond ben ik weer thuis. Maar voor jullie is de pret nog niet over, want...

Laatste dag van de terugreis

Gisterenmiddag waren we mooi op tijd op de ferryhaven in Goteborg. Om 17:30 hadden we de spullen in de hutten en konden we nog even op dek kijken voordat we om 18:15 aan het dinerbuffet konden aanschuiven....

Dag Möggingen, je was geweldig!

Duitsland Duitsland

Het is vandaag 28 april 2018. Precies een jaar geleden vertrokken we met een volgeladen auto naar Duitsland. Samen op avontuur, zo voelde het wel een beetje. Nu precies een jaar later staan de dozen en...

reisdag 2

Heeft ons gisteren wel wat moeite gekost om  deze camping te bereiken. Vanavond maar eens uitzoeken hoeveel Km dat was. Heerlijk geslapen en ontbeten, we vertrekken om 08.30, horen via Traffic...

De dagelijkse routine

Duitsland Duitsland

Zo, waar was ik ook alweer gebleven? O ja, stop in Donauwörth. Vreemd maar het voelt weer goed als je na zo'n dag rust weer op pad kan. De benen moesten ook weer wennen. Maar het  hielp dat het hier...