Reisblogs uit Duitsland

Laatste reisverhalen uit Duitsland

Con Amore 2019.5 Veendam - Bad Essen

Duitsland Duitsland

15-07-‘19. Ma. Bewolkt 14 gr. Afgesproken was 8.30 uur te vertrekken vanuit Veendam in Konvooi van 6 schepen maar om 8.00 uur stonden de havenmeester en z’n jongens al te trappelen van ongeduld. Met...

Mooi weer

Ja beste lezers tot nu toe tachtig weer soms Piets te warm al, 28 graden?. Morgen ga ik nog een paar dagen langs de Donau fietsen om dan af bij Passau af te buigen naar Salzburg rijdend op de grens van...

Dag 2; Pretparkpret in Europapark

Duitsland Duitsland

We staan vandaag voor vakantiebegrippen op tijd op en ontbijten lekker in het zonnetje. Als alle gezichten en schouders zijn ingesmeerd (ze beloven 33gr vandaag), de ontbijtboel aan kant is en de rugzak is...

Terugreis Italië naar Duitsland

Vanmorgen vertrokken uit Italje met 32 graden de camping aan het meer. We zijn lekker binnendoor via de plockenpass en felbertauertunnel gereden. De felbertauertunnel gaat door de gross clockner en is ruim...

dag 10 en 11

Duitsland Duitsland

Dag 10 Vandaag onze laatste dag in het hotel in Jerzens. We willen nog heel graag met de stoeltjeslift naar de top van de berg naast ons hotel en dan met een driewieler weer afdalen naar het beginpunt van...

Bremen

Op maandag moest het laatste stukje door Noorwegen gereden worden, van Beitostolen naar Oslo. De oorspronkelijke reis die we geboekt hebben zou in Oslo eindigen met het aan boord gaan van een schip van de...

Dag 16, Bezichtiging Bremen en terug naar NL

Duitsland Duitsland

Na een redelijk goede nachtrust en degelijk Duits ontbijt zijn we klaar voor de stad. Het inmiddels al behoorlijk benauwd en zonnig, dus dat is erg fijn. De Altstadt ligt op ongeveer tien minuten afstand...

Sauerland laatste volle dag

Het maakt hier geen fluit uit waar je heen rijdt. Het is overal fraai en onderweg zie ik tal van plaatsjes, die noden tot het maken van een wandeling. Maar als ik daar overal aan gehoor geef, dien ik mijn...