Reisblogs uit België

Laatste reisverhalen uit België

Inpakken...

België België

Nu is het echte aftellen begonnen! Nog 6 dagen...  Vandaag hebben we alvast alle spulletjes ingepakt die we meenemen om uit te delen; creatief bezig te zijn; te leren; te spelen;... 3 grote tassen staan...

Tegelen - Roosteren

Vanmorgen ons ontbijt aan de tafel in de tuin   gehad bij Wim en Hanneke, het was goed en voldoende zo konden we weer een leuk stuk fietsen alvorens er weer gegeten moest worden. We fietste van Tegelen...

Belgie - La Roche Ardenne

Verwachte vakantie

Dag 1 + 2

30-05-2019 Eindelijk was het zover, we zijn op vakantie en onderweg naar Bretagne met de camper. Afgelopen zondag het meeste al in de camper gezet, zoals kleding, textiel en voedsel. Vanochtend op het...

Dag 2 naar Namen

België België

Dag 2 24 mei Het voordeel van hotel Admiraal is dat je de omgeving niet hoeft te verkennen. De hele omgeving komt hier gewoon voorbij en met name in de vorm van langs razend verkeer. Maar met de ramen...

Charleville de Mezieres - Niverlee. 74 km.

Het is gelukt, als ik nu dit stadje uit rij is het goed... maar als ik een week bij deze mevrouw zou blijven logeren, zou mijn Franse taal, die nu diep verborgen zit in mijn hersenspelonken, aardig boven...

Dag 4, Mechelen - Tournai.

België België

Vanmorgen vroeg vertrokken. Vanwege 1 mei werd er in het hotel geen ontbijt geserveerd dus zoek het zelf maar uit. Gelukkig had ik van de vorige dag nog een lekkere bol en paar plakken kaas over. Thee gezet...

Hotel Roosendaelhof in Geel (België)

Een romantisch verblijf in Geel, dichtbij sauna Hezemeer. Toen mijn partner en ik besloten hadden om nog een keer naar de superfijne Sauna Hezemeer (Laakdal, België) te gaan, ontstond bij mij het idee om...