Laatste reisverhalen uit Europa

Isles of Mull

Verenigd Koninkrijk Verenigd Koninkrijk

Voor Schotse begrippen hadden we een prachtige zonnige dag met schitterende wolkenpartijen. We gingen met de ferry over naar het eiland Mull vanuit het plaatsje Oban, ongeveer drie kwartier varen, maar...

Charleville de Mezieres - Niverlee. 74 km.

België België

Het is gelukt, als ik nu dit stadje uit rij is het goed... maar als ik een week bij deze mevrouw zou blijven logeren, zou mijn Franse taal, die nu diep verborgen zit in mijn hersenspelonken, aardig boven...

Van Leutershausen naar Bad Mergentheim, dag 29

Duitsland Duitsland

We gingen al slapen met het idee dat het een hele slechte volgende fietsdag zou worden, maar ach, je hoopt toch altijd hè! Maar toen we de gordijnen open deden wisten we: het wordt inderdaad een hele...

Relaxdagje

Italië Italië

Vandaag is ons laatste dagje hier. We hadden buiten nog wel ontbeten maar het was eerst toch nog wel fris. We hadden besloten om ons vandaag maar eens rustig te houden. We zijn zelfs niet ergens een bakje...

Dag 23, Saint Palais - Valcarlos.

Spanje Spanje

Na een prima ontbijt in een prima hotel vanmorgen vrij vroeg op stap gegaan. De mist trok op en de zon brak door maar het is op wat grotere hoogte, waar ik nu zit, toch kouder. Vooral de afdalingen zijn...

Wat is Albanië toch een gaaf land

Albanië Albanië

De natuur is mooi We hebben het land vanaf het noorden helemaal doorkruist. We zijn nu in zuid Albanië. De levensstandaard blijft erg laag en daarom is het hier waarschijnlijk nog zo ongerept. De natuur...

9.2019 Tanumshede / 10.2019 Kragenäs - Saggrenda

Noorwegen Noorwegen

9.2019 Tanumshede.  De zon houdt ons nog even vast op de kade. Daarna gaan we afvalwater lozen en water innemen. Bij het Vitlycke museum in Tanum blijven we even om in het zonnetje te zitten. Best...

Florence

Italië Italië

Gisteren zijn we van Vinci naar Florence gereden, het was een drie kwartier rijden, dus kalm aan gedaan. We staan op een camping plek bij een achterstelling goed bewaakt. Bij aankomst hebben we kalm aan...