Reisblogs uit Thailand

Laatste reisverhalen uit Thailand

Suprise/ Project Yes weekend

Thailand Thailand

Hi liever lezers, heb het dus toch maar opgedeeld in twee blogs, Dan zijn we allemaal weer helemaal bij. Het weekend wilde ik eigenlijk heel graag Bangkok uit maar mensen hadden verschillende lessen en...

Bangkok en de terugreis

In de ochtend zijn we aangekomen in Bangkok, waar onze reis ook begonnen is. Een stad die we zeker nog een keer gaan bezoeken in de toekomst, mochten we een doorreis maken door Thailand!  We hebben...

Het laatste dagje Bangkok! Take off naar Sydneeeyyyy

Thailand Thailand

Hallo allemaal!  Bedankt voor al jullie reacties die zijn super leuk om te lezen!     Ik heb gisteren een relax dagje gehad en heerlijk overdag bij het zwembad gelegen bij het hotel. Even...

Dag 11, zwembad Pak Beng

Heerlijk geslapen en vanmorgen inderdaad de olifanten aan de overkant van de rivier gespot, een leuk gezicht. We hebben gisteravond boven in het restaurant van het hotel gegeten en we werden al opgewacht...

Kanchanaburi, Chiang Rai, Pai & Chiang Mai

Thailand Thailand

Hee, Het hostel in Kanchanaburi was gelukkig een stuk drukker dan de vorige hostels, genoeg mensen in mijn kamer om even een praatje mee te maken. Ook is er meer te zien/doen in Kanchanaburi. Zo ben ik...

Koh Samet

26-8 We komen vroeg aan op het vliegveld. Te vroeg om in te checken. We moeten dus nog even voor de douane de tijd doden totdat we onze bagage kunnen inchecken. Wanneer dit eenmaal kan, doen we dit meteen...

Laatste dag.......nog 1 nachtje.........geen afscheid

Thailand Thailand

Zondag: vandaag is dan toch echt de laatste dag.... nog liggend in bed schrijf ik mijn laatste blog.... hierna rust voor jullie volgers....bedankt voor het lezen, meeleven en reageren. Dit wordt een...