Reisblogs uit Maleisië

Laatste reisverhalen uit Maleisië

Dag 11: hoe zal het met onze vriendjes gaan op Bukit Merah Orang Oetan Island

Maleisië Maleisië

De nieuwe vrijwilligers hebben vandaag een introductiedag in Taiping. Omdat Gaby en ik deze reeds gevolgd hebben, hebben we als cadeautje een extra dag bij de apen. Met ons drieën dit keer. Gaby is zeer...

Maleisie het vaste land

Lieve allemaal,  Na het droge en warme Myanmar en Laos vervolgen we onze reis naar Maleisië. Vanuit het vliegtuig was het al goed zichtbaar hoe groen het land is. Onze Maleisië reis begint op het...

Everything is awesome

Maleisië Maleisië

Zo. Dat was Singapore dan weer. Donderdagochtend ben ik opgepikt door Daan bij mijn hotel. Super leuk (en ook raar) om hem aan de andere kant van de wereld te zien in plaats van in Nederland. Ik vond het...

Rebak Island Langkawi

We zijn ondertussen in Rebak Marina op het kleine privé eilandje Rebak beland. Vanuit Thailand hebben we onze reservering gemaakt, met enige moeite nog. Er werd ons gemaild dat er geen reservering werd...

Maleisië

Maleisië Maleisië

Maleisië   Na een vlucht die eigenlijk heel chill was ben ik aangekomen op de AirPort In Maleisië. Waar er goede WiFi was en ik dus gelijk contact had met Claire, die was namelijk al een uurtje...

Hallo allemaal! Het heeft even geduurd, maar hier zijn we weer. We willen even zeggen dat we het erg leuk vinden om te zien dat jullie ons blijven volgen. Het is fijn om iedere keer jullie reacties te...

In de lucht met Linda

Maleisië Maleisië

Voor de laatste keer naar het strand, zwemmen in die heerlijke zee en die verrukkelijke pool. Ook vandaag is het onbewolkt. Om 12.30 uur laten we de koffers ophalen en checken we uit. De bagage gaat in het...

Ibu Heemskerk

En daar is ze dan, 12 januari, Kota Bharu, wij vinden onze taxidriver Kojak bereid ons erheen te brengen en met z'n drietjes terug te brengen. We hebben elkaar snel in t snotje...Marieke, groot en wit, wij...