Reisblogs uit Maleisië

Laatste reisverhalen uit Maleisië

Aankomst

Maleisië Maleisië

Zo. Daar ben ik dan. Maleisië, Taiping.  Na een lange, erg vermoeide vlucht en reis om bij mijn hostel te komen was ik er dan toch.  Heel laat kwam ik pas aan dus ik dook gelijk mijn bed in...

Reizen in voortdurende contrasten

Een zachte koele ochtend bries begroet mij in de ochtendschemer. Ik kruip achter in de Tuktuk op weg naar Angkor Wat. Het is 06.00 uur, veel drukte onderweg, het knetterende geluid van de motorbikes...

Kuala Lumpur

Maleisië Maleisië

De reis is voorspoedig verlopen. Om 15.15 uur vertrokken we van Schiphol en 5.30 uur later waren we in Doha. Niet aan een pier maar gewoon op het platform en met de bus naar de terminal. We hadden gelukkig...

KL - Petronas Towers

Na de stort bui, wat een waterval, klaarde het op en trok het zowaar een beetje open, richting de Petronas Towers gegaan om daar de zonsondergang en de towers in het donker te zien.  Ik kan niet anders...

Langkawi en Koh Lipe

Maleisië Maleisië

Trouwe volgers,  BAM! Beter laat dan nooit... Wat ga je doen als het thuis sneeuwt, koud, vies en lelijk is? Juist... dan ga je het einde van je reis opschrijven (en daarmee stiekem weer een beetje...

Borneo

Van de urban jungle in Japan naar de ‘echte’ jungle van Borneo. We kozen ervoor om vooral het oosten van Maleisisch Borneo te bereizen. Click hier voor de foto’s! Kota Kinabalu In Kota Kinabalu stond...

Mijn laatste verslag

Maleisië Maleisië

Om 2 uur was ik bij de Heli Lounge Bar. Stom, want ik had eerst moeten kijken wanneer de bar geopend zou zijn. Het is een helikopter platform zonder omheining, boven op de hoogste, 34e verdieping van een...