Reisblogs uit Filipijnen

Laatste reisverhalen uit Filipijnen

Philippines versus Netherlands

Filipijnen Filipijnen

Laatste verslag uit de Filipijnen! Wat een machtig, pachtig, leerzaam en uniek jaar! Hier dan wat bijzodnere cultuurverschillen! Geen haar versus haargroei Haar, het groeit bij ons overal waar we het...

Filipijnen - Coron

Hallo allemaal, Donderdagmorgen vertrekken we met een klein propeller vliegtuig richting Coron. Ons laatste eiland wat we zullen bezoeken. We worden opgehaald van het kleine vliegveld en naar het hotel...

Het verschil

Filipijnen Filipijnen

Afgelopen dagen voeren we van Palawan naar Coron. Met een groep van 13 mensen en 6 personeelsleden gingen we van eiland naar eiland. Mooie stranden, eilanden, koraal en snorkelen waren dagelijks aanwezig!...

Goodbye friends, goodbye bankcard, we had a good laugh

De volgende ochtend hadden we verwacht dat we allemaal faggotkoorts zouden hebben, maar we voelden ons allemaal niet heel slecht. Zelfs faggotkoortskoning rats had er weinig last van. Lekker bijgekomen op...

Moalboal

Filipijnen Filipijnen

Na Oslob was het tijd om verder te reizen naar de andere kant van het eiland om te gaan snorkelen en canyoing. Het was weer een paar uurtjes rijden met de bis, we werden afgezet in het centrum van Moalboal...

Filipijnen

Onze vakantiebestemming van deze vakantie/reis!     Click hier voor de foto’s! We kwamen ‘s avonds laat aan in Manila. De indruk van Manila was die van een grote, chaotische, vieze stad met veel...

Terug naar de bewoonde wereld!

Filipijnen Filipijnen

HalloHallo lieve mensen, Geheel onverwachts zijn we toch richting Alona Beach gegaan. Normaal gesproken zouden we eerst een dag of 10 op Tablas verblijven maar dat viel flink tegen. Ook Camotes...