Reisblogs uit Cambodja

Laatste reisverhalen uit Cambodja

Een goed begin!

Cambodja Cambodja

Hooi! Ik ben veilig aangekomen in Phnom Penh. Wat betreft de vlucht had ik niet meer geluk kunnen hebben denk ik. Alle drie de vluchten waren te laat of hadden iets. Allereerst was het extreem druk op...

Zuid Cambodja

Hallo allemaal! Het is weer even een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen. Ik heb de afgelopen tijd heerlijk genoten van een prachtige eiland waar bijna geen wifi is. Nu zit ik op een wat...

Van Phnom Penh naar Siem Reap

Cambodja Cambodja

Voorlopig laat ik Phnom Penh  achter mij de volgende dag. De highlights van het Parijs van zuidoost Azië moeten nog even wachten op mijn volgende bezoek. Met de bus vetrek ik met de fietsgroep...

De vijfde week

26 februari Vandaag naar Kampot gefietst, onze volgende stop. Onderweg hebben we nog een peperfarm bezocht waar de wereldberoemde Kampot-peper geproduceerd wordt. Peperkorrels worden met de hand geplukt,...

Derde week

Cambodja Cambodja

Dinsdag 24 januari van Seam Riep naar Battambang 06.15 - 16.30 Om 06.15 zouden we worden opgehaald om ons naar de boot te brengen met de fietsen. Om 07.15 nog niemand te zien. Om 07.30 kwam er een tuktuk,...

Cambodja

Beste vriendjes en vriendinnetjes! J Allereerst, welkom terug op deze leuke pagina! Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat we een verhaal geschreven hebben, maar dat heeft zo zijn redenen. Het...

Kratie

Cambodja Cambodja

Ik slaap onrustig en ben zondagochtend vroeg wakker. Loop nog een keer over de boulevard en sta nog steeds achter mijn eerder genomen beslissing. Blij stap ik om 10 uur in de bus. De bus is weer overvol...

Van Laos naar Cambodja

Een hele goedemiddag, Inmiddels is het alweer bijna half januari en ben ik aan een nieuw avontuur begonnen : Cambodja.  Gisteravond ben ik na een lange reis aangekomen in Siem Riep. 'S ochtends...