ReisMee
Deel je avontuur!

Reisblogs in Brunei Darussalam

Recente reisverhalen uit Brunei Darussalam

Dag 30 Brunei, Bandar Seri Begawan 7-1-13

🇧🇳 Brunei Darussalam
Dag 30 Brunei, Bandar Seri Begawan 7-1-13 Deze dag beginnen we met het ontbijt in het restaurant wat naast het hotel is gelegen. Hiertussen in ligt het zwembad en boven het restaurant...

Dag 29 Reizen van Kota Kinabalu naar Brunei 6-1-13

Dag 29 Reizen van Kota Kinabalu naar Brunei 6-1-13 Om 6 uur al opgestaan, ingepakt en ons ontbijtje op de kamer genuttigd. Innig afscheid genomen van Shoarma en intussen stond de taxi...

Bandar Seri Begawan

🇧🇳 Brunei Darussalam
Dag 134: Het is alles goud wat er blinkt Zondag 22 juli 2012 Na een ontbijtje in de morgen stond ik met twee (uiteraard Nederlandse) meiden voor de d...

Beidou satelliet navigatiesystemen in het algemeen beschikbaar zijn vanaf vanmorgen inbedrijfstelling diensten

Nieuw vandaag op het Beidou satellietnavigatiesysteem in proef runs hield een persconferentie. Woordvoerder van Beidou satellietnavigatiesystemen,

In een recordtijd na aankomst in Borneo in een politieauto!!!

🇧🇳 Brunei Darussalam
Hey hey,,, De vorige keer heb ik jullie achtergelaten in Kuala Lumpur dus bij deze een update op dit blog.Op 03 feb. ben ik vanuit Kuala Lumpur naar Kuching (Borneo) gevlogen en bij a...

Bootvluchtelingen & Bling-Bling, Borneo & Brunei.

Met een vreemd gevoel liet ik Annika op het vliegtuig richting Bangkok stappen. Gek om nu zonder mijn Naan door te gaan, maar gelukkig met mijn goede vriend Guus! S

Brunei Darussalam

🇧🇳 Brunei Darussalam
Leven als 'God in Frankrijk' en als 'Allah in Brunei'.... wat een ongelooflijk land! Als eerste wil ik via deze weg Lien en Martin nogmaals hartelijk bedanken voor he...

Brunei Darussalam - Bandar Seri Begawan - Kuala Belait

Good Morning! voor het eerst deze vakantie kunnen we niets meer met onze Malay kennis. zowel op Java als in Sabah hebben we Selamat Pagi (goede morgen), Selamat Malam (goede avond), S...

In Brunei!

🇧🇳 Brunei Darussalam
Hallo allemaal! We zijn goed in Brunei aangekomen, na een korte vlucht vanuit KK. DE vlucht was zelfs te kort om op tijd alle formulieren voor visum/mexicaanse griep etc in te vullen....

Eindelijk.. het vervolg!

We hebben heerlijk rustig aangedaan de rest van de dag en zijn op tijd weer gaan slapen. Want de volgende ochtend was het WEER vroeg op! We zouden met de ferry naar Pulau Labuan, om vervolgens d...

Is jouw reis weblog nog vrij?