ReisMee

Recente reisverhalen uit Botswana

Roya Tree lodge

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
Met huizenruil zitten we nu 5 dagen in een huis op het terrein van de Royal Tree Lodge, dat tegenwoordig Thamo Telele heet. Het is een klein reservaat met als grootste attractie een kudde giraff...

Omogolo

De ochtend was gereserveerd voor een Spa: Massage, pedicure, manicure en gezicht behandeling voor de liefhebbers. De liefhebbers waren Susan, Folkert, Fardau en Silke. Ik had geluk dat Fardau ge...

Chill farm

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
De volgende dag op tijd weg, grens weer over, bagage ophalen, inchecken voor de vlucht van Kasane naar Maun en daarna ……. wachten. We waren ruim op tijd, tijd genoeg voor lunchen op het vliegvel...

2e dag Kasane

Nu wel β€˜vroeg; uit de veren, vroeg als in … om 8 uur worden we opgehaald voor een safari door Chobe NP. Gisteren vanaf het water en vandaag met een auto. Zelfde man, andere auto, wel groen … dat...

A day in the life of Fardau

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
Ik (Fardau) vind het altijd leuk om papa's blogs te lezen, omdat papa heel mooi kan schrijven. Ik dacht dat kan ik zelf ook, dus vandaag ga ik een verhaal schrijven over mijn dag in Botswana.

Van Etosha naar Botswana.

Het is vandaag 26 juli en wij zijn in Botswana, na 2 lange tochten en 3 overnachtingen. Nadat we Etosha aan de oostkant hadden verlaten zo net na de lunch die we nog net in het park hebben gen...

Dag 14 Kasane -Chobe National Park

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
Ok, nu eens beginnen met wat er vandaag is tegengevallen: helaas geen leeuwen gezien en tijdens de boottocht viel m’n camera uit (vergeten batterij op te laden, hoe stom kun je zijn). ...

Dag 13 van Gweta naar Kasane

Vanochtend om half 7 opgestaan om de koffer te pakken en te ontbijten. Om half 8 gingen we weer op pad, zoals gezegd een rit van ruim 400 km. Volgens Google zouden we er 5,5 uur over doen....

Dag 12 Gweta

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
Als eerste even dit, door een zeer slechte wifi en netwerk hier, lukt het me niet om foto’s toe te voegen bij het verhaal over de Delta, deze zal ik zodra mogelijk alsnog toevoegen. V...

Dag 9 β„’ 11 van Maun naar Okavango Delta naar Gweta

Om te beginnen een korte samenvatting van de afgelopen dagen. Stel je voor, een rietveld, dat ondergelopen is, waardoor er een delta is ontstaan. Aan de waterkant staat een lodge met diverse m...

Meer reisverhalen uit Botswana

Laatste videos uit Botswana

Roads in NamibiΓ« en Botswana

πŸ‡§πŸ‡Ό Botswana
Fijn om in een goede auto te rijden...

Olifanten in NamibiΓ« en Botswana

Op onze reis door Afrika hebben we veel wilde dieren gezien. Niet alleen in de Nationale Parken maar ook op de camping. Op 2:47 loopt een olifant langs op de camping...

Gieren in Botswana

wilde honden

Van Kasane naar Etsha 13

South Luanga - Kasane

Van South Luanga naar Kasane

Is jouw reis weblog nog vrij?