Laatste reisverhalen

Voorbereidingen lopen

Nederland Nederland

Hoe hou je alle ballen in de lucht, was de vraag. Dat lukt me aardig door per dag/dagdeel te bedenken wie ik voor dat moment wil zijn: de collega (die nog 16 dagen werkt), de VSO-er in training, de...

Saint-Pierre-en-Port

Frankrijk Frankrijk

Dag 27. Saint Pierre en Port Campinglife, wat is het soms grappig. De motormeneer van twee plekjes verderop snurkte als een os, werkelijk waar. En ergens anders liet iemand een keiharde scheet. Je hoort...

Mausoleum Ho Chi Minh Rondslenteren in de oude stad, straatjes met de 36 ambachten Bezoek tempel.

Vietnam Vietnam

Vandaag zijn we met onze gids Zin  op bezoek bij de tempel in Hanoi.  Hier was de eerste en belangrijkste universiteit van Vietnam, waar al voor het jaar 1000 wijsgeren hun kennis over brachten....

Naar huis

België België

Dag 22: Vandaag namen we het vliegtuig terug naar huis:( We moesten onze mobilhome gaan afgeven om 11u. De mensen van de mobilhome-verhuur brachten ons naar de luchthaven. Het gekke was dat er niemand...

De heenreis naar New York

Verenigde Staten Verenigde Staten

Donderdag, 22 augustus , zonnig, 25 Na de avondmaaltijd zijn we met de trein naar Schiphol vertrokken. Het was rustig in de trein zodat we ruimte genoeg hadden voor de koffers. Nadat we in Arnhem waren...

Thuiskomst

Nederland Nederland

Aan iedere vakantie komt een eind. Ook aan deze. Nadat wij donderdag avond om 23:15 aan boord zijn gegaan in Johannesburg, kwamen we vrijdag morgen om 10:05 aan in Amsterdam. De vlucht verliep goed, beetje...

Red red wine

Nieuw-Zeeland Nieuw-Zeeland

Vannacht liggen woelen en draaien. Het was warm. Eindelijk op ons gemak opgestaan. Vanmiddag staat er pas iets op het programma. Dus tijd voor een wasje (ons zelf en wat wasgoed, dat begint nu toch wel wat...

Universal Studio's + Beverly Hills dag 20

Verenigde Staten Verenigde Staten

Niet al te vroeg richting Universal Studio’s gegaan met de top 6 attractielijst. Het is een iets kleiner park dan Disney dus we hopen alle toffe attracties te kunnen doen. Gelukkig was het net zo rustig als...